🎓 Okulumuz Ortaokul Bölümünde 6. Dönem Mezuniyet Gururu! ✨
Beyoğlu Anadolu İmam Hatip Lisesi İmam Hatip Ortaokulu olarak, 2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı 8. sınıf öğrencilerimizi muhteşem bir törenle liseye uğurladık! 🌟
Sunuculuğunu 8. sınıf öğrencilerimizden Mehmet Yahya Ağırman ve Mehmet Akif Erol’un başarıyla paylaştığı 6. Dönem Mezuniyet Programımız; Beyoğlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın Cevat Dervişoğlu, Okul Müdürümüz Sayın Mahmut Yelek, okul idaremiz, öğretmenlerimiz ve velilerimizin katılımıyla büyük bir coşkuya sahne oldu. 🎉
📖 Kur’an Tilaveti ve Nostaljik Anlar Programımız, bülbül sesli öğrencimiz Mahir Karlıoğlu’nun kalplere huzur veren Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başladı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın akabinde mezunlar adına kürsüye çıkan Şerif Can Dora, dolu dolu geçen 4 yılı özetleyen duygusal bir konuşma yaptı. Ardından izlenen lise bölümü tanıtım videomuz geleceğe ışık tutarken, sinevizyon gösterisi ve röportajlar konuklarımıza nostaljik anlar yaşattı. 🎬
🎭 Esprili Takdimler ve Belge Töreni Öğrencilerimizin karakteristik özelliklerinin esprili bir dille okunarak sahneye çağrıldığı anlar gecenin en renkli karelerini oluşturdu. Mezuniyet belgeleri; • İlçe Milli Eğitim Müdürü Cevat Dervişoğlu, • Okul Müdürü Mahmut Yelek, • Müdür Yardımcısı Cüneyd Derda Karakaya, • Ortaokul Koordinatörü Talip Kandemir, • Kıymetli rehber ve branş öğretmenlerimiz (Gülçin Yavaş, Kadir Erez, Veysel Ayhan, Rüveyda Bıyıklıoğlu, Semanur Güveli, Veysel Çelen, Osman Tahir, İlyas Karaduman) tarafından gururla takdim edildi. 📜
📸 Dört yıllık ortaokul serüvenini başarıyla tamamlayan geleceğimizin teminatı gençlerin mezuniyet coşkusu, edilen dualar ve hatıra fotoğrafı çekimi ile taçlandı. 🦅



















